Our Feeds

11 Mayıs 2017 Perşembe

Admin

Affiliate Marketing ve Blogging ile Para Kazanın

Affiliate marketing ve blogging tamamen farklı iki araçtır, ancak aynı zamanda oldukça benzerdirler. Bağlı kuruluş pazarlaması , bir markaya veya web sitesine yol açan ya da satış yaparak para kazanma konseptidir. Bloglama, içeriği yaratmak ve onu doğru kitleye ulaştırmakla ilgilidir. Her iki dünyanın en iyilerini bir araya getirdiğinizde şaşırtıcı iş fırsatları ve zenginlik yolları bulabilirsiniz.
Bugün bir bilgi grafiğinde bakmak için gidiyoruz  Adcombo.com kuruluş pazarlama ile kazançlarınızı artırmaya yönelik yedi yolları üzerinde, bir üst katman ortaklık ağına. Enformasyon çoğunlukla bağlı kuruluş pazarlamasına odaklanırken, bu konudaki küçük ip ucu eklemek ve bazı içerik oluşturma ve blog yazım ipuçlarını karışıma atmak istedim.
Bu makaleyi okuyor iseniz, muhtemelen zaten bir blogunuz var ve bu süreçte bağlı pazarlama ile biraz para kazanmış olabilirsiniz. Değilse, başlamak için şu andan daha iyi zaman yok. Başarı için bu yedi basamak uygulayarak başarı için doğru yoldan emin olun.
1 – Kitlenize Göre Bir Teklif Seçin
Tıpkı bir blog başlattığınızda olduğu gibi, niş kitlenizin kim olduğunu ve doğru kitleyi nasıl hedef alacağınızı bilmeniz gerekir. Aynı şey bağlı kuruluş pazarlamasında da geçerlidir. Bir ortaklık ağı aracılığıyla teşvik edilebilecek farklı fırsat ve tekliflere bakmak için zaman, araştırma ve çaba gösterin, ardından aynı kitleyi hedefleyecek bir blog ve site içeriği nasıl hazırlayabileceğinizi düşünün.
2 – Düşük Günlük Reklam Harcamayla Başlayın
Bağlı kuruluş pazarlamacılığı ile para kazanmanın en etkili yollarından biri, bazı reklamcılık doları vermektir. Bu esas Google Adwords, medya satın alma veya pop-under trafik. Bu trafiği doğrudan bağlı kuruluş teklifinize, bir açılış sayfasına veya blog içeriğinize gönderiyorsanız sorunla her zaman küçük bir reklam harcamasıyla başlayın. Bu, harcama maliyetlerinizi kontrol etmenizi sağlarken, aynı zamanda hangi anahtar kelimelerin veya trafikte en fazla potansiyele sahip olduğunu görürsünüz.
3 – Açılış Sayfaları ile Dönüşümleri Artırma
Satış ortağı pazarlaması tamamen dönüşümler ve dönüşümleri artırmanın en iyi yollarından bir tanesi açılış sayfalarını kullanmaktır. Birçok blog yazarı günlük ziyaretçileri posta listelerinde abone haline getirmek veya ürün ve hizmetleri satın almak için açılış sayfaları da kullanıyor. Açılış sayfalarını nereden kullanıyor olursanız olun, dönüşümlerinizi iyileştirmek için testi bölmeye dikkat edin. Açılış sayfalarınızı aynı anda yalnızca bir kez değiştirmeyi de unutmayın. Böylece, hangi değişikliklerin en iyi hareketlerle sonuçlanacağını bilirsiniz.
4 – Tüm Reklam Kopyalarını Bölme Testi Yapma
Açılış sayfalarından ve bölme testinden bahsettik, bağlı kuruluş kampanyalarınızdan kazançlarınızı artırmak ve okuyucuların sitenizde nasıl gezindiğini öğrenmek için, içeriğinizin ve kampanyalarınızın her yönünü test etmek için bölünmüş olmanız gerekir. Bu, başlıklar, resimler, eylemler çağrısı, kimin hedeflediğinizi ve mesajınızın nasıl tasvir edildiğini içerir. Halihazırda bir bölme test platformunuz yoksa, mümkün olduğunca çabuk bir sınama platformu hazırladığınızdan emin olun.
5 – Bölünmüş Test Farklı Trafik Kaynakları
Çoğu blog yazarı ve site sahibi için, alabilecekleri kadar trafik alacaklar. Bağlı pazarlamacılar için de aynı geçerlidir, ancak her bir ziyaretçinin nereden geldiğini bilmek çok önemlidir. Yine, bu, bölünmüş testlere ve doğru dönüşüm izleme özelliğine dayanıyor. Hangi trafik kaynaklarının çalıştığını görmek için küçük bir günlük reklam harcaması ile başlayın, ardından olmayan trafik kaynaklarını kaldırmaya başlayın. Bu basit bir yöntem ve süreç, ancak birçok pazarlamacı unutmak gibi görünüyor.
6 – YG’yi Artıracak Bir Yeniden Hedefleme kullanın
Artık internette reklamlar her zamankinden daha kolay. Biri web sitenizi terk ettiğinde, geri gelmemeleri için bırakmalarına izin mi vereceksiniz? Eğer öyleyse, ‘yeniden hedefleme’ içinde olan fırsatları kaçırıyorsunuz demektir. Bu hem blog yazarları hem de bağlı pazarlamacılar için geçerlidir. Yeniden hedefleme ile, sitenizi terk ettikten sonra kitlenize reklam yayınlamaya devam edebilirsiniz. Bu, Google Adwords, Facebook Ads veya yeniden hedefleme reklamcılık sunan diğer herhangi bir üçüncü taraf platformu üzerinden ayarlanabilir.
7 – Hacmi Basarken Bir EBM Artışı İste
Son olarak, kazanç olarak fazladan birkaç dolar sıkmanız söz konusuyken, bağlı kuruluş ağınızla sürekli irtibat halinde olmalı ve komisyon artırmak için herhangi bir yer olup olmadığını kontrol etmelisiniz. Kolay bir teklifte kurşun başına yalnızca birkaç kuruş elde ederseniz veya daha yüksek bir ödeme yapan EBM’de bir dolar elde etseniz bile, bu, zamanla hızla artabilir ve kampanyanızdaki genel tanıtım ve kazançlarla yardımcı olabilir.

2017’de Affiliate Pazarlama ve Bloglama ile En İyi Şekilde Yararlanma

Affiliate marketing, uzun yıllardır devam etmiştir ve yakında herhangi bir yere gitmeyeceğini söylemek güvenlidir. Bu, önünüzdeki fırsattan yararlanmak zorunda olduğunuz anlamına geliyor. İşbirliği ağları, yeni reklamverenleri getirerek ve ödeme toplamak / göndermek yoluyla manüel işlerin çoğunu yapıyor. Doğru içerikli içerik oluşturan veya üye olarak, doğru kitleyi hedeflemek, bazı müşterileri zorlamak ve yol göstermek sadece sizin işinizdir. Bugün dünyadaki milyonlarca site sahibi ve iştiraki için çalışan harika bir iş modeli, bu nedenle de sizin için çalışması için zaman ve çaba sarfettiğinizden emin olun.





Subscribe to this Blog via Email :
Previous
Next Post »