Our Feeds

10 Kasım 2017 Cuma

Admin

Çiftlik Bank ile 1 Ödeyin 3 Kazanın [KANITLI]


Selam arkadaşlar. Bugüne kadar özellikle şu son 1 yıl içerisinde çiftlik siteleri büyük bir yükseliş gösterdi. Ancak 100 çiftlik sitesinden 99.9'unun *********** olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Hatta bunun son örneği de 1-2 hafta önce kapanan Ütopya isimli oyun oldu. Ütopya'yı 1 yıl oynamama rağmen güvenmediğim için 1 kuruş dahi yatırmadım ancak Çiftlik Bank'ı detaylı bir şekilde araştırınca 30.000 TL yatırım yapmayı uygun gördüm. Amacım da elinde küçük yatırım olup da değerlendirme fırsatı arayan arkadaşları yönlendirmek.

Çiftlik Bank Nedir?
Çiftlik Bank, yapacağınız yatırımlar ile daha fazlasını kazanacağınız bir oyundur. Oyun olmasına rağmen Bursa,Tekirdağ vb. illerde bulunan çiftliklerde, kullanıcıların satın aldığı hayvanlar beslenmekte ve bakılmaktadır. Diğer çiftlik sitelerinin aksine yatırımlarınızı sanalda tutmayan ve hayvancılıkla kazancına kazanç katan Çiftlik Bank, risk yönetim uzmanlarının belirlediği oranlarca kullanıcılarına kazandırmaya devam etmektedir. 3 gün içerisinde son kampanya da tamamlanacak ve kullanıcılar daha düşük kazanç oranlarıyla devam edecek. O yüzden elinizi çabuk tutmanızda fayda var.

Yaptığınız yatırımlarla hayvan alır, üretim ve yem deponuzu geliştirirsiniz. Ortalama olarak 20.000 TL yatıran bir kişi, brüt olarak aylık 5.000 TL kazanç (1 yıl boyunca total = 60.000 TL) elde edecektir. Kazançlarınızı 10 TL olduğu zaman papara hesabına çekerek oradan kesintisiz bir şekilde dakikalar içerisinde paranızı banka hesabınıza aktarabiliyorsunuz.

Sistem, güven sağlamak amacıyla 3.000 TL üstü yatırım yapan kullanıcıların yatırımını garanti altına almak adına sözleşme göndermektedir. Islak imzalı sözleşme, yatırdığınız bakiyeyi garanti ediyor.


Ben Ne Kadar Yatırım Yaptım?
An itibariyle yaptığım yatırım 30.000 TL'yi buldu ve 1 hafta sonra 10.000 TL daha yatırım yapmayı planlıyorum. Aylık kazancım ise 7.300 TL

KANITLAR VE DESTEK
Referansımla kayıt olsun olmasın, özel mesaj atan her arkadaşa detaylı yardımcı olacağım. Linkler aşağıda, eğer ödeme dekontlarımı vs. isteyen olursa bana PM ile ulaşabilir.





Refsiz Kayıt: https://tr-2.ciftlikbank.com/

Subscribe to this Blog via Email :
Latest
Previous
Next Post »