Our Feeds

26 Mart 2017 Pazar

Editör

Anket Doldurarak Para Kazanma


Evde ek iş olarak internet sitesi üzerinden anket doldurarak para kazana bilirsiniz.
Bu sitelerden örnek olarak bir kaç tanesini vereceğim sizlere.
Sitelere üye olmanız gerekiyor. Üye olduktan sonra mailinize aktivasyon kodu gelecektir. Aktivasyon koduna tıklayıp hesabınızı onaylamayı unutmayın. Çünki eğer hesabınızı onaylamazsanız anketler gelmeyecektir.
Hesabımızı onayladıktan sonra anketleri sizin mailinize gönderecekler. Tabi siteye göre değişir bu ama genellikle mail adresinize yolluyorlar.
Anketleri Doldruduğunuz zaman Gerçekçi olmaya özen gösterin girdiğiniz bilgilerin tamamen doğru olması gerekiyor aksi takdirde size anket gönderimini durdura bilirler.
Eğer girdiğiniz bilgiler doğruysa ve bilgiler birbirlerini tamamlıyorsa size daha fazla anket gönderilecek ve sizde daha fazla kazanacaksınız.
Şahsen kendim The Panel Station şirketine üye oldum ve anket doldurarak para kazanma yöntemini denedim. Sitede puan kazanma sistemi var ve kazandığınız puanları paraya dönüştüre biliyorsunuz.
Ödeme alt limiti var. Ödeme alt limitine ulaşamadığım için ödeme hakkında kesin bilgi veremem. Ama Goole arama motorunda ufak araştırma yapınca ödemeler hakkında olumsuz konu bulamadım.
Sitelerle hiçbir bağlantım yoktur sadece para kazanmanız için yardımcı oluyorum
Anket Doldurarak Para Kazana Bileceğiniz Şirketler:

Şirket: Myiyo
Site: http://link.tl/YxPz
Kazanç: 20.000 Puan = 20 Euro = 80 TL

Şirket: Valued Opinions
Site: http://link.tl/YxPu
Kazanç: Kesin Bilgiye Ulaşamadım

Şirket: The Panel Station
Site: http://link.tl/YxPB
Kazanç: Kesin Bilgiye Ulaşamadım

Buraya tıklayrak Youtube'dan nasıl para kazanabileceğinizi oğrenin

Subscribe to this Blog via Email :
Previous
Next Post »